ukrain russian     

Slider

Mało kto zdaje sobie sprawę, jak wiele potrzeba wysiłku, pomysłów, namysłu i badań, by stworzyć spójną politykę, dzięki której stworzy się lub przekształci markę określonej firmy i jej produktów. Chodzi nie tylko o ładne opakowania i szeroką reklamę, ale umiejętne dobranie wartości, do których firma będzie się odwoływała, by zachęcić konsumentów do kupowania jej wyrobów przez całe lata. Może to być np. nostalgia, autentyzm, elegancja, zaufanie.

Więcej na ten temat opowie dr Magdalena Bartczak z Wydziału Nauk Ekonomicznych i Technicznych PWSZ w Koninie, a jednocześnie dyrektor strategiczny w Colian Sp. z o.o., do której należy znana polska fabryka specjalizująca się w produkcji wyrobów cukierniczych. To właśnie na doświadczeniach z tej działalności prelegentka oparła swój wykład „Projektowanie biznesu w oparciu o wartości”, na który serdecznie zapraszamy.

Pozostałe wykłady on-line dostępne są pod adresem: https://www.pwsz.konin.edu.pl/wyklady/wyklady-on-line