fbpx
  • Czcionka: A A+ A++
  • Interlinia: zresetuj wielkość interlinii włącz większą interlinie+
  • Kontrast: włącz kontrast wyłącz kontrast
  • Mapa strony: mapa strony

 

K O M U N I K A T Y

 

Uprzejmie informujemy, że w dniu 6 grudnia 2021 r. (poniedziałek) Biuro Kadr, Płac i Stypendiów (pok. 2) będzie zamknięte.

 

 

 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Zgodnie z Zarządzeniem nr 85/2021 Rektora PWSZ w Koninie z dnia 6 lipca 2021 r. ustala się na rok akademicki 2021/2022 wysokość miesięcznego dochodu na osobę w rodzinie studenta uprawniającą do ubiegania się o stypendium socjalne i stypendium socjalne zwiększone w wysokości 1050,00 zł netto.

 

Student Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej może ubiegać się o następujące świadczenia:

  • stypendium socjalne/socjalne zwiększone z tytułu zakwaterowania w Domu Studenta PWSZ w Koninie,
  • stypendium dla osób niepełnosprawnych,
  • stypendium rektora,
  • zapomogę.

Regulamin świadczeń dla studentów
Zarządzenie nr 95/2021 Rektora PWSZ w Koninie z dnia 3 sierpnia 2021 r. w sprawie regulaminu świadczeń dla studentów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Koninie
 
 
Terminy składania wniosków w roku akademickim 2021/2022
 
 
 

Stawki świadczeń pomocy materialnej w roku akademickim 2021/2022
Zarządzenie nr 147/2021 Rektora PWSZ w Koninie z dnia 22 listopada 2021 r. w sprawie ustalenia wysokości świadczeń pomocy materialnej dla studentów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Koninie w roku akademickim 2021/2022

 

Informacje ogólne:
  • Ustalenie prawa do świadczeń pomocy materialnej następuje wyłącznie na wniosek studenta.
  • Student ubiegający się o przyznanie świadczeń składa w Biurze Kadr, Płac i Stypendiów (pokój nr 2, ul. Przyjaźni 1) wypełniony w formie elektronicznej i wydrukowany wniosek (pobrany ze strony internetowej uczelni) oraz stosowne dokumenty w terminach podanych do publicznej wiadomości (wprowadzonych w życie zarządzeniem Rektora nr 91/2021 z 8.07.2021 r.). Jeżeli wniosek został złożony w terminie lecz jest niekompletny, należy go uzupełnić w ciągu 7 dni. Jeśli brakująca dokumentacja nie zostanie dostarczona w terminie, wniosek będzie rozpatrzony dopiero po jego uzupełnieniu lub pozostanie bez rozpatrzenia.
  • Studenci składający wniosek o przyznanie stypendium socjalnego/stypendium socjalnego zwiększonego z tytułu zakwaterowania w Domu Studenta oraz wniosek o przyznanie stypendium rektora, zobowiązani są również przesłać ww. wnioski w wersji elektronicznej na adres mailowy Biura Kadr, Płac i Stypendiów (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.) przed złożeniem dokumentów w „wersji papierowej” w Biurze Kadr, Płac i Stypendiów. Szczegóły dotyczące wysyłania wniosków drogą elektroniczną znajdują się w Instrukcji zawartej w tych wnioskach.
  • Wysokość wszystkich stypendiów ustala rektor w porozumieniu z Samorządem Studenckim i ogłasza w formie zarządzenia (wysokość świadczeń dla studentów ustalona jest i podana do publicznej wiadomości na dany rok akademicki po pierwszym w danym roku akademickim posiedzeniu Komisji Stypendialnej).
  • Wysokość stypendium socjalnego zależy od wysokości przeciętnego miesięcznego dochodu netto na jedną osobę w rodzinie studenta.
  • Wypłata świadczeń pomocy materialnej dokonywana jest wyłącznie w formie przelewu na konto wskazane przez studenta.
________________________________________________________________________________________
 
 
STYPENDIUM SOCJALNE

Zgodnie z Zarządzeniem nr 85/2021 Rektora PWSZ w Koninie z dnia 6 lipca 2021 r. ustala się na rok akademicki 2021/2022 wysokość miesięcznego dochodu na osobę w rodzinie studenta uprawniającą do ubiegania się o stypendium socjalne i stypendium socjalne zwiększone w wysokości 1050,00 zł netto.

Wykaz dokumentów jakie należy złożyć ubiegając się o stypendium socjalne:
(wykaz znajduje się również w instrukcji zawartej we wniosku)
  1. Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o dochodach podlegających opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób fizycznych lub ich braku za 2020 rok obowiązkowo dla studenta i wszystkich pełnoletnich członków rodziny (uwaga! osoby pełnoletnie, które nie wygenerowały w roku 2020 żadnego dochodu również zobligowane są do przedstawienia zaświadczenia z Urzędu Skarbowego za 2020 rok). Zaświadczenie takie powinno zawierać: kwotę dochodu brutto, kwotę podatku dochodowego od osób fizycznych oraz kwotę składki na ubezpieczenie społeczne - wzór Zał. nr 3.
  2. Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego bądź oświadczenie (Zał. nr 6) o prowadzeniu bądź nieprowadzeniu działalności gospodarczej za rok 2020 i działów specjalnych produkcji rolnej - obowiązkowo dla studenta i wszystkich pełnoletnich członków rodziny.
  3. W przypadku prowadzenia działalności gospodarczej w formie ryczałtu lub karty podatkowej - zaświadczenie z Urzędu Skarbowego zawierające informację o formie opłacanego podatku, wysokości przychodu, stawce podatku i wysokości opłacanego podatku - składają wyłącznie członkowie rodziny rozliczający się na podstawie przepisów o zryczałtowanym podatku dochodowym od niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne - wzór Zał. nr 4 (dane z zaświadczenia z Urzędu Skarbowego będą podstawą do ustalenia dochodu z tego tytułu zgodnie z odpowiednim dochodem wskazanym w obwieszczeniu ministra właściwego do spraw rodziny w Dzienniku Urzędowym Rzeczypospolitej Polskiej "Monitor Polski").
  4. Zaświadczenie z ZUS/zakładu pracy, KRUS – dotyczy tylko rolników przebywającychna rencie, emeryturze, nie dotyczy czynnych rolników o wysokości składek na ubezpieczenie zdrowotne w 2020 roku - zaświadczenie bądź oświadczenie (Zał. nr 7) składa student i członkowie rodziny, którzy uzyskali dochód w 2020 roku.
  5. Zaświadczenie z Ośrodka Pomocy Społecznej o sytuacji dochodowej i majątkowej studenta oraz jego rodziny - zaświadczenie obowiązkowo składa student, którego miesięczny dochód na osobę w rodzinie nie przekracza kwoty 528 zł - wzór wniosku do OPS (Zał. nr 12 - do pobrania ze strony internetowej).

    Zaświadczenie z ośrodka pomocy społecznej powinno obejmować okres od roku bazowego tj. roku poprzedzającego rok akademicki, w którym student ubiega się o świadczenie do dnia wydania zaświadczenia. Zaświadczenie to musi być aktualne, aby mogło przyczyniać się do wyjaśnienia sprawy, a co za tym idzie, stanowić dowód w rozumieniu przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego.
    W przypadku dostarczenia zaświadczenia z ośrodka pomocy społecznej, z którego nie wynika faktyczna sytuacja dochodowa i majątkowa studenta i jego rodziny, a jego treść ogranicza się do stwierdzenia faktu korzystania/ nie korzystania z form pomocy społecznej, uznaje się, jako niedostarczenie do wniosku o przyznanie stypendium socjalnego zaświadczenia i Komisja Stypendialna odmawia przyznania świadczenia.

    Komisja Stypendialna może przyznać studentowi stypendium socjalne w przypadku, jeżeli jego miesięczny dochód na osobę w rodzinie nie przekracza kwoty 528 zł i nie dołączy do wniosku o przyznanie stypendium socjalnego zaświadczenia z Ośrodka Pomocy Społecznej o sytuacji dochodowej i majątkowej studenta oraz jego rodziny, jeżeli przyczyny niedołączenia do wniosku o przyznanie stypendium socjalnego zaświadczenia z Ośrodka Pomocy Społecznej o sytuacji dochodowej i majątkowej studenta i rodziny studenta były uzasadnione (wyjaśnienie ewentualnego braku zaświadczenia oraz przyczyny odmowy jego wydania muszą zaistnieć w formie PISEMNEJ) oraz student udokumentował źródła utrzymania rodziny  (Zał. nr 13 - do pobrania ze strony internetowej).

  6. Zaświadczenie z Urzędu Gminy/Urzędu Miasta, nakaz płatniczy o powierzchni gospodarstwa rolnego w ha fizycznych i przeliczeniowych w roku 2020 – składają członkowie rodziny, w których posiadaniu znajduje się gospodarstwo.
  7. Umowę dzierżawy, w przypadku oddania części lub całości znajdującego się w posiadaniu rodziny gospodarstwa rolnego w dzierżawę, na podstawie umowy zawartej stosownie do przepisów o ubezpieczeniu społecznym rolników albo oddania gospodarstwa rolnego w dzierżawę w związku z pobieraniem renty określonej w przepisach o wspieraniu rozwoju obszarów wiejskich ze środków pochodzących z sekcji Gwarancji Europejskiego Funduszu Orientacji i Gwarancji Rolnej.
  8. Oświadczenie o dochodach niepodlegających opodatkowaniu za 2020 rok - obowiązkowo dla studenta i wszystkich pełnoletnich członków rodziny - Zał. nr 5.
  9. Zaświadczenie z Urzędu Pracy potwierdzające fakt pozostawania bez pracy z prawem (wysokość netto zasiłku za pełny miesiąc) lub bez prawa do zasiłku w przypadku bezrobotnych członków rodziny: rodzice, student i rodzeństwo studenta studiujące w systemie niestacjonarnym.
    W szczególnie uzasadnionych przypadkach - oświadczenie (Zał. nr 11 - do pobrania ze strony internetowej).
  10. Jeśli student otrzymuje alimenty – wówczas przedkłada aktualny wyrok sądowy o wysokości przyznanych alimentów, przekazy, przelewy pieniężne dokumentujące faktyczną wysokość otrzymanych alimentów (dot. również rodzeństwa). W sytuacji gdy alimenty płacone są w niższej kwocie aniżeli zasądzone w wyroku należy przedłożyć zaświadczenie od komornika o całkowitej lub częściowej bezskuteczności egzekucji alimentów, a także o wysokości wyegzekwowanych alimentów bądź zaświadczenie z Ośrodka Pomocy Społecznej o wysokości wypłaconych świadczeń bądź decyzje z której wynika przyznana wysokość świadczeń z Funduszu alimentacyjnego w roku 2020 (kopia decyzji o przyznaniu świadczenia i jego wysokości - oryginał do wglądu).
  11. Zaświadczenia o uczęszczaniu rodzeństwa do szkół (aktualne tj. z miesiąca września dla uczniów szkół i z października dla studentów szkół wyższych).
    Do składu rodziny wliczane są dzieci uczące się do 26 roku życia, a jeżeli 26 rok życia przypada w ostatnim roku studiów, do ich ukończenia, oraz dzieci niepełnosprawne bez względu na wiek.
  12. Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, w przypadku gdy w rodzinie wychowuje się dziecko niepełnosprawne bez względu na wiek.
  13. W przypadku rodzeństwa, które nie uczęszcza do szkół - ksero aktu urodzenia (oryginał do wglądu).
  14. Odpis zupełny aktu urodzenia dziecka, w przypadku, gdy ojciec jest nieznany.
  15. W przypadku zgonu rodzica (lub rodziców)/najbliższego członka rodziny studenta - ksero aktu zgonu (oryginał do wglądu).
  16. Inne, które są niezbędne do udokumentowania stanu faktycznego.

Skład rodziny studenta
We wniosku do składu rodziny studenta uwzględnia się osoby wymienione w art. 88 ust. 1 ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce, który stanowi, że przy ustalaniu wysokości dochodu uprawniającego do ubiegania się o świadczenia socjalne, uwzględnia się dochody osiągane przez:
  1. studenta,
  2. małżonka studenta,
  3. rodziców, opiekunów prawnych lub faktycznych studenta,
  4. będące na ich utrzymaniu dzieci niepełnoletnie, dzieci pobierające naukę do 26 roku życia, a jeżeli 26 rok życia przypada w ostatnim roku studiów, do ich ukończenia, oraz dzieci niepełnosprawne bez względu na wiek.
Jest to katalog wyczerpujący, w związku z powyższym uczelnia, nawet w wyjątkowych przypadkach, nie może uwzględnić innych osób przy badaniu sytuacji materialnej studenta, nawet, jeżeli z nimi zamieszkuje np. babci lub dziadka studenta, dalszych krewnych, konkubenta matki, rodziców małżonka studenta, ojca dziecka studentki, z którym pozostaje ona wyłącznie w związku faktycznym, małżonków rodzica studenta.
 
Student, który nie prowadzi wspólnego gospodarstwa domowego z żadnym z rodziców, opiekunów prawnych lub faktycznych może ubiegać się o stypendium socjalne bez wykazywania dochodów osiąganych przez te osoby oraz będące na ich utrzymaniu dzieci niepełnoletnie, dzieci pobierające naukę do 26 roku życia, a jeżeli 26 rok życia przypada w ostatnim roku studiów, do ich ukończenia, oraz dzieci niepełnosprawne bez względu na wiek, jeżeli złoży oświadczenie (Zał. nr 8 - do pobrania ze strony internetowej), że nie prowadzi wspólnego gospodarstwa domowego z żadnym z rodziców, opiekunów prawnych lub faktycznych i spełnia jeden z następujących warunków:
  1. ukończył 26 rok życia,
  2. pozostaje w związku małżeńskim,
  3. ma na utrzymaniu dzieci niepełnoletnie, dzieci pobierające naukę do 26 roku życia, a jeżeli 26 rok życia przypada w ostatnim roku studiów, do ich ukończenia, oraz dzieci niepełnosprawne bez względu na wiek,
  4. osiągnął pełnoletność, przebywając w pieczy zastępczej,
  5. posiadał stałe źródło dochodów i jego przeciętny miesięczny dochód w poprzednim roku podatkowym oraz w roku bieżącym w miesiącach poprzedzających miesiąc złożenia oświadczenia jest wyższy lub równy 1,15 sumy kwot określonych w art. 5 ust. 1 i art. 6 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych, tj. 930,35 zł.
 
Dochód utracony
Utrata dochodu może być spowodowana:
  1. uzyskaniem prawa do urlopu wychowawczego,
  2. utratą zasiłku lub stypendium dla bezrobotnych,
  3. utratą zatrudnienia lub innej pracy zarobkowej,
  4. utratą zasiłku przedemerytalnego lub świadczenia przedemerytalnego, nauczycielskiego świadczenia kompensacyjnego, a także emerytury lub renty, renty rodzinnej, renty socjalnej lub rodzicielskiego świadczenia uzupełniającego, o którym mowa w ustawie z dnia 31 stycznia 2019 r. o rodzicielskim świadczeniu uzupełniającym,
  5. wykreśleniem z rejestru pozarolniczej działalności gospodarczej lub zawieszeniem jej wykonywania w rozumieniu art. 16b ustawy z dnia 20 grudnia 1990 r. o ubezpieczeniu społecznym rolników lub art. 36aa ust. 1 ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych,
  6. utratą zasiłku chorobowego, świadczenia rehabilitacyjnego lub zasiłku macierzyńskiego, przysługujących po utracie zatrudnienia lub innej pracy zarobkowej,
  7. utratą zasądzonych świadczeń alimentacyjnych w związku ze śmiercią osoby zobowiązanej do tych świadczeń lub utratą świadczeń pieniężnych wypłacanych w przypadku bezskuteczności egzekucji alimentów w związku ze śmiercią osoby zobowiązanej do świadczeń alimentacyjnych,
  8. utratą świadczenia rodzicielskiego,
  9. utratą zasiłku macierzyńskiego, o którym mowa w przepisach o ubezpieczeniu społecznym rolników,
  10. utratą stypendium doktoranckiego określonego w art. 209 ust. 1 i 7 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce.
W przypadku utraty dochodu do wniosku należy dołączyć dokumenty potwierdzające utratę dochodu, np.: świadectwo pracy lub decyzję w sprawie utraty prawa do renty lub zasiłku dla bezrobotnych lub decyzję o wykreśleniu z ewidencji działalności gospodarczej, bądź inny dokument potwierdzający datę oraz wysokość utraconego dochodu, zaświadczenie z właściwego Powiatowego Urzędu Pracy o pozostawaniu w rejestrze osób bezrobotnych bądź inny dokument potwierdzający fakt nie uzyskiwania dochodu oraz dołączyć oświadczenie o dochodzie utraconym (Zał. nr 9 - do pobrania ze strony internetowej).
 
Dochód uzyskany
Uzyskanie dochodu może być spowodowane:
  1. zakończeniem urlopu wychowawczego,
  2. uzyskaniem zasiłku lub stypendium dla bezrobotnych,
  3. uzyskaniem zatrudnienia lub innej pracy zarobkowej,
  4. uzyskaniem zasiłku przedemerytalnego lub świadczenia przedemerytalnego, nauczycielskiego świadczenia kompensacyjnego, a także emerytury lub renty, renty rodzinnej, renty socjalnej lub rodzicielskiego świadczenia uzupełniającego, o którym mowa w ustawie z dnia 31 stycznia 2019 r. o rodzicielskim świadczeniu uzupełniającym,
  5. rozpoczęciem pozarolniczej działalności gospodarczej lub wznowieniem jej wykonywania po okresie zawieszenia w rozumieniu art. 16b ustawy z dnia 20 grudnia 1990 r. o ubezpieczeniu społecznym rolników lub art. 36aa ust. 1 ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych,
  6. uzyskaniem zasiłku chorobowego, świadczenia rehabilitacyjnego lub zasiłku macierzyńskiego, przysługujących po utracie zatrudnienia lub innej pracy zarobkowej,
  7. uzyskaniem świadczenia rodzicielskiego,
  8. uzyskaniem zasiłku macierzyńskiego, o którym mowa w przepisach o ubezpieczeniu społecznym rolników,
  9. uzyskaniem stypendium doktoranckiego określonego w art. 209 ust. 1 i 7 ustawy z dnia 20 lipca 20018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce.
W przypadku uzyskania dochodu do wniosku należy dołączyć dokument potwierdzający uzyskanie dochodu przez członka rodziny, (np. umowa o pracę, decyzja ZUS o przyznaniu renty lub emerytury) oraz wysokość uzyskanego dochodu netto z drugiego miesiąca, np.: zaświadczenie z zakładu pracy, w przypadku prowadzenia działalności pozarolniczej opodatkowanej na zasadach określonych w przepisach o zryczałtowanym podatku dochodowym - oświadczenie o wysokości uzyskanego dochodu za drugi miesiąc od rozpoczęcia tej działalności - oświadczenie wymagane jest od osób w rodzinie studenta, które rozpoczęły działalność gospodarczą w formie ryczałtu ewidencjonowanego lub karty podatkowej po roku bazowym (tj. roku poprzedzającym rok akademicki, w którym student ubiega się o świadczenie) oraz dołączyć oświadczenie o dochodzie uzyskanym (Zał. nr 10 - do pobrania ze strony internetowej).

Przepisów o utracie i uzyskaniu dochodu nie stosuje się do dochodu z tytułu zatrudnienia lub innej pracy zarobkowej i dochodu z tytułu wykreślenia z rejestru lub rozpoczęcia pozarolniczej działalności gospodarczej, jeżeli student lub członek rodziny, utracili dochód z tych tytułów i w okresie 3 miesięcy, licząc od dnia utraty dochodu, uzyskali dochód u tego samego pracodawcy lub zleceniodawcy, lub zamawiającego dzieło lub ponownie rozpoczęli pozarolniczą działalność gospodarczą.
 
Do dochodu rodziny NIE WLICZA SIĘ:
  • świadczeń rodzinnych, tj.: zasiłków rodzinnych, dodatów do zasiłków rodzinnych, świadczeń opiekuńczych, w tym zasiłków pielęgnacyjnych i świadczeń pielęgnacyjnych, świadczeń wychowawczych 500+,
  • świadczeń z pomocy społecznej: tj.: zasiłków stałych, okresowych, celowych itd.
  • świadczeń, o których mowa w art. 86 ust. 1 ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (stypendium socjalne, stypendium dla osób niepełnosprawnych, zapomoga, stypendium rektora, stypendium finansowane przez jednostkę samorządu terytorialnego, stypendium za wyniki w nauce lub w sporcie finansowane przez osobę fizyczną lub osobę prawną niebędącą państwową ani samorządową osobą prawną), art. 359 ust. 1 (stypendium ministra może otrzymać student wykazujący się znaczącymi osiągnięciami naukowymi lub artystycznymi związanymi ze studiami, lub znaczącymi osiągnięciami sportowymi) i art. 420 ust. 1 (uczelnia może utworzyć ze środków innych niż określone w art. 365 własny fundusz na stypendia za wyniki w nauce dla studentów oraz stypendia naukowe dla pracowników i doktorantów),
  • stypendiów otrzymywanych przez uczniów, studentów i doktorantów w ramach:
    1. funduszy strukturalnych Unii Europejskiej,
    2. niepodlegających zwrotowi środków pochodzących z pomocy udzielanej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA),
    3. umów międzynarodowych lub programów wykonawczych, sporządzanych do tych umów, albo międzynarodowych programów stypendialnych,
  • świadczeń pomocy materialnej dla uczniów, otrzymywanych na podstawie ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty,
  • stypendiów o charakterze socjalnym przyznawanych przez podmioty, o których mowa w art. 21 ust. 1 pkt 40b ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych.
 
Kalkulator dochodów
  • Student ubiegający się o przyznanie stypendium socjalnego/stypendium socjalnego zwiększonego z tytułu zakwaterowania w Domu Studenta jest zobowiązany dołączyć prawidłowo wypełniony Kalkulator dochodów będący załącznikiem do wniosku o stypendium socjalne/stypendium socjalne zwiększone z tytułu zakwaterowania w Domu Studenta.
  • Pracownik Biura Kadr, Płac i Stypendiów zobowiązany jest zweryfikować poprawność dokonanych przez studenta obliczeń i potwierdzić to na dokumencie. W przypadku korekty, prawidłowo wypełniony Kalkulator dochodów drukuje i załącza do wniosku pracownik Biura Kadr, Płac i Stypendiów.

 

STYPENDIUM SOCJALNE W ZWIĘKSZONEJ WYSOKOŚCI
Student studiów stacjonarnych, może otrzymać stypendium socjalne w zwiększonej wysokości z tytułu zakwaterowania w Domu Studenta PWSZ w Koninie (należy zaznaczyć we wniosku o stypendium socjalne).
 
 
---------------------------------------------
DOKUMENTY DO POBRANIA:

Wniosek o przyznanie stypendium socjalnego - zał. nr 1 do Regulaminu
Wniosek zawiera również:
  • kalkulator dochodów - zał. nr 2 do Regulaminu,
  • wzór zaświadczenia z Urzędu Skarbowego o dochodach podlegających opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób fizycznych - zał. nr 3 do Regulaminu,
  • wzór zaświadczenia z Urzędu Skarbowego o dochodach podatnika rozliczającego się na podstawie przepisów o zryczałtowanym podatku dochodowym - zał. nr 4 do Regulaminu,
  • wzór oświadczenia członka rodziny o dochodzie niepodlegającym opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób fizycznych - zał. nr 5 do Regulaminu,
  • wzór oświadczenia o prowadzeniu bądź nieprowadzeniu działalności gospodarczej - zał. nr 6 do Regulaminu,
  • wzór oświadczenia o wysokości składek na ubezpieczenie zdrowotne - zał. nr 7 do Regulaminu.
Oświadczenie o nieprowadzeniu wspólnego gospodarstwa domowego z rodzicami - zał. nr 8 do Regulaminu

Oświadczenie o dochodzie utraconym - zał. nr 9 do Regulaminu

Oświadczenie o dochodzie uzyskanym - zał. nr 10 do Regulaminu

Oświadczenie o statusie osoby bezrobotnej - zał. nr 11 do Regulaminu

Wzór wniosku do Ośrodka Pomocy Społecznej - zał. nr 12 do Regulaminu

Oświadczenie studenta o źródle utrzymania rodziny - zał. nr 13 do Regulaminu


Wniosek o ponowne przeliczenie dochodu - zał. nr 14 do Regulaminu
W razie trwałej zmiany sytuacji materialnej rodziny studenta (utrata lub uzyskanie dochodu lub zmiana składu rodziny) mającej wpływ na wysokość pomocy materialnej, student ma obowiązek niezwłocznie zgłosić ten fakt w Biurze Kadr, Płac i Stypendiów, tj. złożyć wniosek o ponowne przeliczenie dochodu wraz ze stosownymi dokumentami. Jeżeli wniosek zostanie złożony między 1 a 10 dniem miesiąca, stypendium przyznaje się lub wstrzymuje od tego miesiąca.
 
 
 
________________________________________________________________________________________

STYPENDIUM DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
  1. Stypendium dla osób niepełnosprawnych może otrzymywać student z tytułu niepełnosprawności potwierdzonej orzeczeniem właściwego organu.
  2. Pobrany ze strony internetowej wniosek należy wypełnić w formie elektronicznej, następnie wydrukować i złożyć w "wersji papierowej" w Biurze Kadr, Płac i Stypendiów (pokój nr 2, ul. Przyjaźni 1).
  3. Szczegóły dotyczące przyznawania stypendium dla osób niepełnosprawnych zawarte są w Regulaminie świadczeń dla studentów (§ 12).
---------------------------------------------
DOKUMENTY DO POBRANIA:
 
 
 
________________________________________________________________________________________

STYPENDIUM REKTORA
  1. Wypełniony w formie elektronicznej wniosek należy:
  • wysłać na e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,  
  • następnie wydrukować i podpisać,
  • zanieść do Dziekanatu w celu uzyskania średniej (pracownik właściwego wydziału wpisuje średnią ocen),
  • złożyć w "wersji papierowej" w Biurze Kadr, Płac i Stypendiów (pokój nr 2, ul. Przyjaźni 1).

Szczegóły dotyczące przyznawania stypendium rektora zawarte są w Regulaminie świadczeń dla studentów (§ 14 i 15).
 
---------------------------------------------
DOKUMENTY DO POBRANIA:
(studenci przyjęci na pierwszy rok studiów pierwszego stopnia w roku złożenia egzaminu maturalnego)
 
 

________________________________________________________________________________________

ZAPOMOGA
  1. Zapomogę może otrzymać student, który znalazł się przejściowo w trudnej sytuacji życiowej.
  2. Zapomoga może zostać przyznana studentowi nie częściej niż 2 razy w roku akademickim.
  3. Pobrany ze strony internetowej wniosek należy wypełnić w formie elektronicznej, następnie wydrukować i złożyć w "wersji papierowej" w Biurze Kadr, Płac i Stypendiów (pokój nr 2, ul. Przyjaźni 1).
  4. Szczegóły dotyczące przyznawania zapomogi zawarte są w Regulaminie świadczeń dla studentów (§ 13).
---------------------------------------------
DOKUMENTY DO POBRANIA:

Wniosek o przyznanie zapomogi - zał. nr 16 do Regulaminu
 
 

________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________

UWAGA !
  • Wnioski należy otwierać za pomocą programu Microsoft Excel (w wersji 2007 lub nowszy) wchodzącego w skład pakietu Microsoft Office.
  • Studenci, którzy nie mogą złożyć wniosku o przyznanie pomocy materialnej osobiście w wyznaczonym terminie, zobligowani są do upoważnienia członka rodziny do złożenia w jego imieniu niezbędnych dokumentów (sytuacja taka dot. również odbioru decyzji administracyjnej o przyznanym bądź nie świadczeniu pomocy materialnej).
 
 
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kontakt

Biuro Kadr, Płac i Stypendiów (pok. 2)
ul. Przyjaźni 1
 
tel.: 63 24 97 238
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
 
Godziny obsługi studentów: 900-1300 (pon.-pt.)


mgr Agnieszka Michalak
główny specjalista ds. administracyjnych