ukrain russian     

Slider

                                                                                          Szanowni Studenci,

uprzejmie informujemy, że na mocy rozporządzenia MNiSW ważność legitymacji studenckich została przedłużona

                                                                                                               do 31 maja 2020r.

W związku z powyższym Dziekanaty Wydziałów będą przedłużać ELS po tym terminie (31.05.2020r.)

Link:

https://www.gov.pl/web/nauka/legitymacje-studenckie-i-doktoranckie-automatycznie-przedluzone


Szanowni, Drodzy Studenci,

w związku z zarządzeniem Rektora i zawieszeniem zajęć w terminie 11.03-25.03.2020 r. informuję, że zawieszone są również

- dyżury wykładowców

- planowane spotkania w grupach studentów i na poszczególnych latach

- spotkania studenckich kół naukowych

- planowane inicjatywy i wydarzenia.

W indywidualnych sprawach dot. kwestii administracyjnych proszę o kontakt telefoniczny z sekretariatem lub dziekanatem wydziału, w celu ustalenia dalszego postępowania.

Mając na uwadze sytuację epidemiologiczną, bezpieczeństwo Państwa i Państwa otoczenia, proszę o pozostanie na miejscu, w domach lub akademiku, i udział w realizacji zajęć w systemie zdalnym, w ramach tych przedmiotów, które na to pozwolą.


Zajęcia z Panią mgr Elżbietą Soboń-Paś (lektoraty obowiązkowe, lektorat wyrównawczy, dyżur) od 9 do 13 marca 2020r. włącznie, są odwołane.


Dyżur Pani Dziekan Wydziału Nauk Humanistycznych i Społecznych dr Anny Stolarczyk-Gembiak z 10 marca 2020 r. (wtorek) został przeniesiony na 12 marca 2020 r. (czwartek) 14.00-15.30.


W dniach 9-10 marca 2020r. zajęcia z Panią mgr Elżbietą Soboń-Paś zostają odwołane.


Zmiana miejsca odbywania zajęć

Dnia 10 marca 2020 r. dla studentów z pedagogiki III rok zajęcia z przedmiotu „Rozwój i doskonalenie zawodowe nauczyciela we współpracy z ODN z panią mgr Ewą Łechtańską odbędą się w godz. w godz. 10.00 – 11.30 w Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Koninie Ul. Sosnowa (zajęcia realizowane w formie wizyty studyjnej).


Lektorat wyrównawczy z Panią mgr Agnieszką Borowiak, który odbywa się we wtorki (17.50-19.20, s. 22) odbędzie się wyjątkowo 12 marca (czwartek) 13.30-15.00, s. 48 (ul. Popiełuszki).


Zmiana SALI
W dniu 10.03.2020 (wtorek) zajęcia z pania mgr A. Wojciechowską w godz. 8.00-11.15 odbęda się w sali 5b 


W dniach 13 i 27 marca 2020 r. w godz. 18.20-20.10 w sali 50 w budynku przy ul. Popiełuszki 4 odbywają się wykłady z Pierwszej Pomocy Przedmedycznej z panem dr nauk med. Piotrem Bytniewskim w związku z tym studenci, którzy jeszcze nie uczestniczyli w tych zajęciach uprzejmie proszę o obecność na tych wykładach.   


Dnia 9 marca 2020r. nastąpiła zmiana godzin zajęć dla II roku pedagogiki zgodnie z poniższym harmonogramem:

Grupa II – zmiana z godz. 9.55 – 10.55 na godz. 13.05 – 14.05 sala nr 207 ul. Przyjaźni 1
Grupa III – zmiana z godz. 8.45 – 9.45 na godz. 14.10 -  15.10 sala nr 207 ul. Przyjaźni 1


                                                                 

Lektoraty wyrównawcze

Zapraszamy studentów do udziału w lektoratach wyrównawczych z języka angielskiego.

          Zajęcia odbywają się w terminach:

mgr Agnieszka Borowiak          

          wtorek, godz. 17.50 - 19.20, ul.Popiełuszki 4, sala nr 22

mgr Jolanta Łaniecka (dwie grupy)

          piątek, godz. 11.30 - 13.00, ul.Przyjaźni 1, sala 211

          piątek, godz. 13.05 - 14.35, ul.Przyjaźni 1, sala 211

mgr Adriana Pietras (dwie grupy)

          wtorek, godz. 17.00 - 18.30, ul. Przyjaźni 1, sala 305

          piątek, godz. 11.30 - 13.00, ul.Przyjaźni 1, sala 305

mgr Elżbieta Soboń - Paś

          piątek, godz. 11.30 - 13.00, ul.Przyjaźni 1, sala 113


Zajęcia z Przedsiębiorczości z panem mgr D. Wilińskim dla studentów Pedagogiki – Edukacja elementarna z terapia pedagogiczną , które miały odbyć się w dniu 9 marca 2020 r. zostały przełożone na 23 marca 2020r.. Odbędą się w godzinach 12.45-14.15 w sali 320.


Uprzejmie o przesyłanie drogą mailową prośby o wystawienie zaświadczenia wraz z wystawionym drukiem na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Zaświadczenia należy odebrać w pokoju nr 27. Druk