WYSOKI KONTRAST
polski english   tel. (63) 249-72-00
Szukaj:
Newsletter:
                       
Baner 20-lecie


Ulubione   Startuj z nami   Mapa strony
Wtorek, 23 stycznia 2018

Centrum Spraw Studenckich i Karier PWSZ w Koninie

Dział Dydaktyki PWSZ w Koninie
 
Centrum Spraw Studenckich i Karier
ul. Przyjaźni 1, pok. nr 6 (parter)
e-mail: cos@konin.edu.pl
 

Pracownicy: mgr Anna Kotarska, mgr Alina Pawlicka, mgr Sylwia Malczyk
  • tel. 63 249 72 30
  • tel. 63 249 72 36
  • tel. 63 249 72 37
Godziny obsługi studenta:   poniedziałek – piątek 9:00-14:30
                                                     
w soboty - nieczynne
                                      
 
Zakres działania:
  • organizacja procesu rekrutacji na studia, prowadzenie rekrutacji na studia i studia podyplomowe,
  • nadzór organizacyjny nad całością spraw związanych z procesem rekrutacji,
  • współpraca z wydziałowymi komisjami rekrutacyjnymi,
  • centralna obsługa studentów i słuchaczy, w tym sporządzanie indeksów, protokołów oraz wystawianie i wydawanie świadectw ukończenia studiów podyplomowych,
  • centralne wydawanie legitymacji (ELS) - przedłużanie ich ważności, a także wydawanie dyplomów ukończenia studiów i suplementów,
  • przyjmowanie zgłoszeń dotyczących zmiany danych osobowych oraz oświadczeń o rezygnacji ze studiów,
  • centralne wydawanie zaświadczeń o kontynuowaniu nauki i innych (Zapotrzebowanie na zaświadczenie student zgłasza elektroniczne poprzez konto eStudent),
  • centralne prowadzenie albumu studenta, księgi dyplomów, rejestru legitymacji (ELS),
  • przyjmowanie wniosków o wydanie dyplomu w tłumaczeniu na język obcy oraz suplementu do dyplomu w tłumaczeniu na język angielski oraz centralne wydawanie tych dokumentów absolwentom,
  • obsługa administracyjna studenckich praktyk zawodowych, w tym centralne przygotowywanie oraz wydawanie umów i skierowań na praktyki,
  • współpraca z opiekunami praktyk na kierunkach oraz opiekunami ze strony przedsiębiorstw, zakładów pracy, placówek oświatowo-wychowawczych, urzędów i instytucji przyjmujących na praktyki,
  • monitorowanie zaawansowania realizacji zadań z zakresu jakości kształcenia zdefiniowanych dla Uczelni,
  • opracowanie wyników ankiet z oceny jakości kształcenia i oceny nauczycieli akademickich oraz  raportów końcowych,
  • organizacja w Uczelni procesu weryfikacji prac dyplomowych w systemie antyplagiatowym,
  • utrzymywanie więzi z absolwentami,
  • przygotowywanie i doskonalenie procesu monitorowania karier zawodowych absolwentów oraz przeprowadzanie badań ankietowych i sporządzanie raportów/analiz procesu monitoringu),
  • sporządzanie okresowych sprawozdań, zestawień i innych analiz dotyczących prowadzonych prac,
  • doradztwo zawodowe,
  • gromadzenie i udostępnianie studentom i absolwentom  informacji o ofertach pracy,
  • współpraca z jednostkami organizacyjnymi Uczelni, pracodawcami i innymi organizacjami rynku pracy.

Kalendarium

 
Logotyp 1Logotyp 2BIPSERMO
 
facebook
studia podyplomowe
Bezpieczeństwo wewnętrzneBudownictwoDietetyka EnergetykaFilologiaFilologia II stopieńFinanse i rachunkowośćFizjoterapia InformatykaInżynieria środowiskaKosmetologiaMechanika i budowa maszyn LogistykaPedagogikaPraca socjalnaWychowanie fizyczne ZarządzanieZarządzanie i inżynieria produkcjiZdrowie publiczne
kierunki